< Informace o čajovně, obchodu

Názory - čajovna - Čajový klub U Starého Mistra

Zobrazuji 46 - 49  z  49  názorů Přidat nový názor Novější  Zobraz vše  Novější
kdy kdo * názor
02.06.2008 13:49nganasan 
Takmtrochu jiná čajovna
29.05.2008 08:01defila 
Defila
05.04.2008 01:28Gobers 
čajovna U Starého mistra
01.04.2008 21:12ebik5 
Mistrovská čajovna*****      - Reagovat -
Čajovna která určitě potěší každého čajového mistra.

Tak další můj nezaujatý názor: v této čajovně jsem sice platil, ale věnoval se mi majitel a podělil se se mnou o tři vynikající čaje. (obzvláště luxusní bylo Gyokuro, a to jsem si až do dnes myslel, že japonské čaje nemám rád.)

Jedná se o luxusní čajovnu. Zadní salónek se trochu podobá ´Guan Yin´: luxuní čínské vybavení. Obzvlášť pěkný je stůl-čajové moře vyhrazený čajovému mistrovi (toho samozřejmě může zastoupit obsluha, pokud si ho zrovna nenesete s sebou.) Já jsem si to místo dnes vyzkoušel, a myslí jsem stále někde na Pchenglaj. Já mám velmi rád starou Čínu, a proto mě salónek přímo uchvátil.

Přední místnost je spíše evropského stylu: kromě luxusních čajů se tam prý budou podávat i dobrá vína. Za zařízení by se tedy nemusela stydět ani dobrá vinárna. (Tato místnost mě tolik nezaujala, proto si jí zase až tak moc nepamatuju.)

Čajovna nabízí pouze výborné čaje a pouze vícenálevovou metodou. Buďte proto připraveni na celkem vysoké ceny (průměrná cena v nabídníku je asi 200Kč), nicméně ty čaje za to stojí. Navíc se nemusíte bát, že čaj skazíte, obsluha se vám bude věnovat, a ráda vám pomůže i s dalšími nálevy.

Čajovně bych ohodnotil devíti body (desítku si nechávám na čajovnu, která přesně a po všech stránkách sedne mému vkusu), nicméně dnes jsem dal deset bodů, i tak je to za dnešní návštěvu dost málo. Obsluha i majitel se mi totiž plně věnovali a prostě byli skvělí. Tímto jim ještě jednou děkuji.
24.08.2008 21:56Petí3 
     Re: Mistrovská čajovna*****      - Reagovat -
Také jsem měla možnost navštívit tuto čajovnu a můj dojem z ní byl přímo vynikající a umocněný ochutnávkou tří jedinečných čajíků. Úžasnou tečku za celým večerem bylo pozvání na lahodné české! víno. Ale bohužel pak přišla rána. Přes ujišťování majitele,který byl celý večer příjemným hostitelem, že cena nepřesáhne 250,- za osobu- také jsme mu sdělili, že bohužel ani víc nemáme-se konečný účet vyšplhal na 1000,- !!! Ano, ty nuly jste spočítali správně. Chtěla bych se zeptat: Máte podobný zážitek??? Dík za odpověď
26.08.2008 16:56nganasan 
          Re: Re: Mistrovská čajovna*****
25.08.2008 10:54Václav1 
          Re: Re: Mistrovská čajovna*****      - Reagovat -
Ano, bohužel, více lidem se stalo to samé.Kvalita prvotřídní,majitel milý, i když trošku vtíravý,ale když dojde na konečné vyúčtování...člověk se vice než diví.Nic proti jeho osobě,ale podle mého by měla být před každým nalitím a nabídkou čaje vyřknuta cena konečná.Nechci opravdu nikoho hanit, ale v tomhle ohledu to ještě dost skřípe. Václav
26.08.2008 01:48Jiří Altior 
               Re: Re: Re: Mistrovská čajovna*****      - Reagovat -
Abych přinesl do této debaty trochu faktů, cituji korespondenci s dotyčnou dámou:

Dobrý večer,
konečně jsem se dostala z Prahy domů a mohu zasednout k počítači. Ještě
než pošlu peníze za včerejší výborný a obohacující čajový dýchánek na Váš
účet, chtěla bych upozornit na jistou nesrovnalost. Během vyúčtování a
započítávání velmi velkorysých slev jste zapomněl, že každou konvičku
popíjely dva páry včetně Vás. Konečná částka 1000,- by se tedy celkem
logicky měla dělit čtyřmi respektive dvěma neboť páry vždy platily
dohromady. Získáme tedy 500,- pro nás. Chybovat a zapomínat je samozřejmě
přirozené. Ani Vám se to nevyhnulo, když jste mému příteli Honzovi do
telefonu tvrdil, že jsem Váš podnik nenavštívila a to dokonce pár minut po
mém odchodu... Ráda bych Vám osvěžila paměť rovněž tím, že ačkoliv jsme
strávili v čajovně nesrovnatelně delší dobu než Slováci, pili jsme všichni
stejný čaj ze stejných konvic. Jednotlivé nálevy se samozřejmě neplatí,
pouze jedna konvice, jak jste říkal. To opět potvrzuje, že konečnou cenu
1000,- je potřeba rozpočítat mezi čtyři lidi a jistě jste tak včera
učinil, když Slováci platili. Rovněž jsme Vás na začátku večerního
čajování upozorňovali, jaké jsou naše finanční možnosti a Vy sám jste
sliboval nepřesáhnout 250,- za osobu. Každopádně to bylo včera. Ovšem při
dnešním telefonátu s mým přítelem jste celkovou cenu nakonec odhadnul na
850,- . Vydělme ji tedy opět čtyřmi.
Resumé je takové, že samozřejmě nechceme nechat Vaše pohostinství bez
zaplacení a jsme ochotni na Váš účet zaslat 425,- za nás oba. Je to cena
vypočítaná na základě dnešního setkání! Zašlete mi prosím číslo Vašeho
účtu a peníze obratem obdržíte.

Dále Vám bohužel musím oznámit, že po zvážení všech okolností a především
těch finančních nemohu přistoupit na koupi konvičky. Zatím nebylo nic
podepsáno ani zaplaceno, a tak doufám, že jste neutrpěl žádnou újmu a
jistě najdete jiného vhodného zájemce pro tak výstavní kousek, jakým tato
konvička nepochybně je!

S pozdravem
*****


a naše odpověď:

Dobré jitro,

děkuji za e-mail i za výčet nesrovnalostí. V tomto světle, kdy došlo k
pochybení z naší strany si samozřejmě nenárokujeme nic a ani nemáme v
úmyslu si účtovat cokoliv ani nad limit, ani pod limit, o kterém jsme se
bavili předtím. Při vyúčtování mi to stačilo připomenout.

Od začátku jsme se Vám snažili vyjít vtříc a poskytnout maximálně výhodné
bonusy a slevy, neboť jste nám přišli jako skvělí lidé. Za tu nezahrnutou
slevu se omlouváme, nebyla žádným úmyslem a je pochopitelné, že se Vás to
dotklo. Nemáme ve zvyku odkládat placení na jiný den, ale vyšli jsem Vám
vstříc a nyní je už zjevné, proč se tak nemá činit. Takže si bereme z
Vašeho emailu ponaučení a už takto vstřícní k dalším hostům nebudeme.

S konvičkou neni problém. Jen připomínám, až budete bilancovat naše
setkání, že bezúročný odklad, splátky a další nadstandartní servis, nejsou
samozřejmou službou a vyžadují i z naší strany nutnou dávku důvěry v cizí
hosty. Takže logika, že Vás nejdřív obereme o peníze (500,-Kč) a pak
budeme v naivitě doufat ve Vaše řádné splácení 9.500,- Kč je silně
iracionální. Tudíž Vás prosím o klidné zvážení všech pro a proti. Máte-li
dojem, že jsem Vám dnes účtoval jedinou korunu za čaj, na který jsem Vás
pozval, tak jste také na omylu. Sečteno a podtrženo:

Včera dva komfortní čaje, (Slováci se s Vámi navíc dělili o ten svůj,
který se samozřejmě ve Vašem vyúčtování neobjevil), a víno + ten míchaný
drink naprosto zadarmo (a to vše ostatní s patřičnými slevami), konvičku
na bezúročné splátky na 4 měsíce postavená jenom na důvěře v neznámou
osobu, dnešní čaj zadarmo verzus zapomenutí započtení maximální limitu,
který jsme Vám včera před započetím popíjení nabídli a neexistující
rozhovor s Vaším přítelem. Byl bych rád, kdybychom z této bilance nevyšli
(já a moje žena + naše firma) jako ti, kdo okrádají zákazníky a chtějí žít
na jejich účet, neboť takto lze Váš email reflektovat.

Děkuji Vám za návštěvu a ještě jednou se za zapomenutí jedné ze včerejších
výhod omlouvám. Poučili jsme se a příště už žádné poskytovat nebudeme.

Mrzí nás naše nedopatření způsobené rozdílem ve dnech mezi objednávkou a
platbou. Samozřejmě, že Vás na vše zveme. Závěrem dodávám, že pokud jste
si rozmysleli koupi, stačilo nám to oznámit slušnějším způsobem a
neargumentovat vymyšlenými telefony.

S pozdravem

Jiří Altior
ředitel společnosti
Neotea, s.r.o.

a

Beata Altior
jednatelka společnosti
Neotea, s.r.o.

PS: S Vaším přítelem jsem dneska netelefonoval a tudíž jsem mu nemohl ani
nic tvrdit. Ve výpisu uskutečněných hovorů nemám žádný záznam, navíc jsem
dneska telefonoval jenom se svým starým známým, a ten, pokud vím, není
Vaším přítelem.

PS2: Teprve nyní jsem se dostal k emailu a tak jsem Vám číslo účtu poslal
dříve, než jsme četl Vaši stížnost. Nechci od Vás - vnímáte-li naše kroky
tak, jak píšete - nic, slovy nic. Chudý je ten, kdo nemá co dát. A pokud
nás vnímáte jako chudáky, kteří si potřebují vydělávat Vámi nastíneným
způsobem (o čemž skutečně nesvědčí souhrn výhod, bonusů a naší
vstřícnosti), tak od Vás ani nic nechci. J.A. Přispějte těmi penězi Vašemu
příteli na výpis z telefonního účtu a pošlete nám údaj, kdy nám volal.
Doopravdy by mě to zajímalo. Dodávám, že na můj telefon to nebylo a
firemní je několik měsíců odpojený. Mrzí mě, že musíme komunikovat takto a
nevidím prostor pro rozumné řešení, ale jak jinak Vám máme dokázat, že k
opomenutí došlo díky nestandartnímu časovému posuvu (nebyla jste sama,
koho jsem tou dobou měl v podniku a běžne se platí tentýž den - už to, že
jsme po Vás platbu nevyžadovali tentýž den je z naší strany VELKÁ
VSTŔÍCNOST - zkuste to v samoobsluze a pak se divte, že na něco ze
včerejška zapoměli a odůvodněte tím, že objednané zboží nechcete), Vaší
nekomunikaci (stačilo se ozvat, nebo jste měla pocit, že jsem nedostatečně
komunikovali?) atd.
02.04.2008 20:01Stepan 
     Re: Mistrovská čajovna*****

UPOZORNĚNÍ: veškeré příspěvky na webu Čajík vyjadřují názory čtenářů. Webmaster neodpovídá za jejich obsah. Vyhrazuje si ale právo odstraňovat ty příspěvky, které jsou v rozporu se zákonem nebo urážlivé či vulgární anebo se zjevným úmyslem někoho poškodit.

(*) - Počet reakcí na uvedený názor


Čajík 2.8 beta <> PHP 5.6.30-0+deb8u1 & MySQL 5.5.54-0+deb8u1 <> Poslední změna: 12.03.2016 <> MSIE 800×600 nahoru ^^^