< Informace o čajovně, obchodu

Názory - čajovna - Čajovna Peklo nebe ráj

Zobrazuji 1 - 7  z  7  názorů Přidat nový názor Novější  Zobraz vše  Novější
kdy kdo * názor
18.06.2014 13:40ebik 
Čajovna přesunuta na žižkov (viz Čajový bar Peklo nebe ráj)
11.01.2013 03:57host4 
Dýmkárna, kde je host na prvním místě      - Reagovat -
Celkový dojem:
Příjemná a především vlídná dýmkárna - čajovna.

Způsob hodnocení (* = míra kvality, více je lépe):
* žádná nebo mizerná
** akceptovatelná
*** standartní, plně dostatečná
**** nadstandartní
***** famózní

atmosféra: **** (příjemná hudba, pohodlné sezení, vlídná obsluha)
ceny: ***** (ceny čajů jsou velmi vstřícné)
dostupnost: *** (horší, ovšem nijak tragická dostupnost; vhodné pro místní)
funkčnost(koncept): **** (promyšlený, pozvolna vylepšovaný interiér s řadou zajímavých prvků. oceňuji systém kontaktování obsluhy (elektronicky pomocí tlačítek) a dispozici interiéru, která nenásilně využívá každý koutek místa)
nabídka: *** (neoslňující, ale dostatečná; potěší nabídka nečajů, kávy atp.)
nápojový lístek: *** (průměrný)
otvírací doba: **** (na pražské poměry velmi dobrá)
personál: ***** (ač je pět hvězdiček určeno pro naprostou špičku a znalce, musím udělat vyjímku a ocenit naprostou upřímnost, vlídnost, skromnost, vřelost a otevřenost personálu a dále vyzdvihnout rychlost obsluhy a její pracovitost)
příprava dýmek: *** (kuřáky oceňovaná dýmkárna)
příprava nápojů: *** (čaje od méně obvyklých dovozců byly připraveny rychle a dobře chutnaly; kvalita nabídky odpovídá zaměření podniku na vodní dýmky, přesto jsou čaje vybírány nápaditě a připravovány cvičenou rukou; jemné výhrady mám k nesourodému servisu typu každá ves jiný pes)
přístup k hostům: ***** (zvysoka převyšující úroveň a zaměření podniku)
služby: **** (free wifi, knihy, hry...)
toalety: ** (přijatelné; koncepčně příjemně udělaná a čistá toaleta; ztěží se dovírající omlácené dveře, špinavé, úklidem nedotčené pasáže, které má host přímo před očima, v prostoru toalety se a nachází věci, které tam být nemají, jedna toaleta pro obě pohlaví)
úklid: *** (evdentně pravidelně uklízený podnik, kde úklid se věnuje frekventovaným prostorám, nikoliv okrajům; nepořádek v úvodní místnosti, chaos a prach v nabízeném zboží, věci personálu dostupné hostům, zapadlé věci v koutech u topení atp.)
vzhled: **** (hezky a svěže navržená a vyzdobená čajovna do které bylo na počátku dostatečně zainvestováno; s časem přicházející úpadek (odchlíplé tapety, otlučený nábytek, barevně nevyladěné dopňky... - ovšem v porovnání s jinými dýmkárnami nadstandart)

Celkové hodnocení: *** (75%)

PS: Hezky navržená, vyladěná čajovna se skvělým personálem, zaprášenými nemytými kouty. Kvalita personálu, dobrý počáteční koncept a příjemná atmosféra k dobře připravenému průměrnému čaji a dobré (názor přátel) dýmce, to je to lepší, co Praha pro milovníky dýmek nabízí. Pro milovníky čaje zadýmaná, hezky udělaná, nijak atraktivní sortiment nabízející čajovna s naprosto vynikající obsluhou. Tento podnik myslí na hosta a tím se řadí do vyšší ligy.
11.03.2013 03:37Petrkoci3 
     Re: Dýmkárna, kde je host na prvním místě      - Reagovat -
Děkujeme za velmi příjemné hodnocení:-)
Uznáváme, že toalety si ty "pouhé" dvě hvězdičky zaslouží, pro kvalitnější zavedení bohužel nejsou prostory, avšak snažíme se je udržovat v čistotě a pořádku.
V ohledu úklidu, je pravda, že ne každý kout je vysavačem dostupný. Ale za zmíněný nepořádek v úvodní místnosti bych se rád dodatečně omluvil, muselo to být nedopatření, i tam se snažíme udržovat uklizeno.
Co se týče počátečních investic, nebyly nijak vysoké, téměř vše jsme si museli vytvořit vlastníma rukama, proto také celkem brzký "úpadek", práce nebyly provedeny profesionály... Ale obnovu tapet plánujeme již nějakou tu chvíli, to je fakt; nábytek se bohužel neshání tak jednoduše, pokud chceme, aby opravdu zapadl (kupříkladu stoly v salonku jsme si opět vyráběli sami), ale opět uznávám, že některé kusy by si už také zasloužily obměnu a barevnou nevyladěnost doplňků vyřídím naší vrchní designérce :-D
Ale mrzí mne vcelku nízké hodnocení přípravy vodních dýmek, tam si opravdu dáváme záležet, snažíme se mít širokou nabídku kvalitních tabáků a tuto stále doplňovat, vodnice připravujeme pečlivě, používáme kokosové uhlíky a již připravenou vodní dýmku i roztáhneme, abychom zjistili, zda se někde nevyskytla nějaká nepředvídatelná chyba... Ale asi se momentálně nezadařilo, škoda...
Nicméně za Vaše hodnocení jménem naší čajovny ještě jednou děkuji :-)

Petr Kočí
11.03.2013 05:00host2 
          Re: Re: Dýmkárna, kde je host na prvním místě      - Reagovat -
Děkuji za pozitivní odezvu. Snad Vás potěší, že v reakci na Vaši odpověď zvyšuji svůj dojem z dýmek o jednu hvězdičku a také zvedám hvězdičku u služeb, které příprava o dýmky ovlivňuje.

A abych nebyl suchar, přiblížím, jak hodnotím přípravu vodních dýmek. Jednu hvězdičku dostane ten podnik, který sice nabízí vodní dýmky, ale buď jim vůbec nerozumí, nebo se o ně nestará (vymývání šlauchů atp.), neřeší hygienu, škudlí na tabáku, má neadekvátní ceny, podávané dýmky jsou otlučené, nefunkční nebo tabák pochází výhradně z pašovaných nekolkovaných dodávek. Zejména poslední skutečnost se zdá možná zbytečně hnidopyšská, ale věřím, že tomu tak není. Ač je daň na tabáku nepříjemná, zároveň garantuje seriózní původ kuřiva a dále, ten kdo obchází zákony získává nefér výhodu vůči poctivým prvozovatelům. A to považuji za nejhorší důsledek šetření za každou cenu.

Dvě hvězdičky dostane ta dýmkárna, jejíž dýmky neznají jiný než samozápalný uhlík, nabídka tabáků je mizerná, dýmky jsou otlučené nebo ušmudlané, dýmky jsou neroztahané nebo alobal špatně připevněný či nevhodně propíchaný atd.

Tři hvězdičky dostane podnik s větším výběrem tabáků, čistými dýmkami, zručnou přípravou a dobrou cenovou politikou.

Čtyři hvězdičky dostane ten, kdo nabízí jasný nadstandart. Ať už originální směsi tabáků, vzácné značky, atypické dýmky... Z Vašeho postoje je zjevné, že dýmkám se věnujete a záleží vám na spokojenosti každého hosta. Možná jste jenom limitovaní penězi a proto by bylo neobjektivní Vaše nasazení neocenit.

Pet hvězdiček dostane ten, kdo hosta svojí nabídkou a servisem učaruje. Ze všech podniků, co znám, mě napadá zejména Čajový ateliér Kolopaka v Českých Budějovicích, který nabízí dýmky společnosti Meduse design, míchá a aranžuje do jejich útrop ovocné saláty, hraje si s barvením vody a k dýmkám nabízí nápoje, které jsou nejenom vhodné, ale také - pro čajovny - velmi neobvyklé až smělé. Mám na mysli třeba absinth kapaný přes absinthovou fontánu, což esteticky skvěle ladí. V této čajovně mají pro dýmky vyhrazený speciální salonek, pohodlné koženkové sezení a vyladěné osvětlení. Péče o takové dýmky zahrnuje množství času a trpělivosti. Jejich pořízení vysokou investici a vzhledem k postoji výrobců i značné diplomatické schopnosti. V nabídce tabáků jsou i značky, které se příliš nevidí. Takový podnik si za svoje pětihvězdičkové hodnocení zaslouží a až se k jeho recenzi dostanu, tak jej určitě bude mít.

Co se týká toalet - neposuzoval jsem ani tak stísněnost, neboť to není jejich problém. Když se posadíte, vidíte na odtoku z umyvadla (přímo před očima) hodně velkou vrstvu prachu. Také v okolí toalety, která je zdrojem různých baktérií, se nachází různé věci, které na toaletu jednoduše nepatří. To nejsou nedostatky, které je možné snadno odstranit - stačí se jednou za čas věnovat generálímu úklidu.

Moc se přimlouvám, aby Vaše skvělá čajovna prošla pořádným gruntem a během něj ste uvažovali, zda jsou věci na svých místech, přejkete si je tam, používají se a pokud ne, tak proč. Prošmějděte každý roh, vyházejte pavouky na dvorek nebo do světlíku a výsledek nafoťte a dejte si na stránky nebo na youtube. vaše čajovna má atmosféru a spoustu zajímavých nápadů, je hezky řešená a máte k ní skvělý vztah. myslím, že spousta hostů jjí ocení a Váš poctivý , neoarogantní přístup ocení stejně jako já tím, že o ní bude hezky vyprávět anebo se častěji vracet.

Závěrem se omlouvám, že jsem přestal psát recence na čajík, ale ani po telefonickém upozorněnní na spam se správci čajíku nedostali k řešení situace. Nezazlívám jim to, jsou to skvělí klluci a je to jejich dobrovolná neplacenná činnost. Přesto se domnívám, že neřešením štvavých kampaní jejich dobrému jménu nepřidá a nemožnost oběvení posledních příspěvků v historii názorů vede ke zbytečnosti jakékoliv názory psát. Snad se situace zlepší.
11.03.2013 05:05host1 
               Re: Re: Re: Dýmkárna, kde je host na prvním místě
11.07.2012 00:17Karel 
stálá
11.06.2011 18:12Anett 
pecka!
19.04.2010 20:27Anna 
:)
03.03.2010 15:04kabalenka 
útulnost
11.09.2009 12:31Mája1 
pohodička

UPOZORNĚNÍ: veškeré příspěvky na webu Čajík vyjadřují názory čtenářů. Webmaster neodpovídá za jejich obsah. Vyhrazuje si ale právo odstraňovat ty příspěvky, které jsou v rozporu se zákonem nebo urážlivé či vulgární anebo se zjevným úmyslem někoho poškodit.

(*) - Počet reakcí na uvedený názor


Čajík 2.8 beta <> PHP 5.6.30-0+deb8u1 & MySQL 5.5.54-0+deb8u1 <> Poslední změna: 12.03.2016 <> MSIE 800×600 nahoru ^^^